Gratuluję Wam uzyskania wczoraj bardzo dobrych wyników z testów. Poniżej
zamieszczam zadania na dzisiaj. Powodzenia! :)
Mnożymy w zakresie 30.
Poniżej link do zadań matematycznych - mnożenie w zakresie 30.Wyniki
działań wpisujcie w okienka za pomocą klawiatury, a następnie klikajcie klawisz
„enter”. Za każde 10 poprawnie wykonanych działań otrzymujecie ananasa –
pojawia się pod działaniami. Spróbujcie zdobyć co najmniej 3 ananasy :) Wyślijcie mi mailem wiadomość lub napiszcie w
komentarzu, gdy Wam się uda.
Utrwalamy części mowy.
Na początku przypomnijcie sobie wiadomości o rzeczowniku, czasowniku i
przymiotniku – wszystko jest zamieszczone na poniższych obrazkach (gdy na nie klikniecie, to się powiększą):
Teraz
przeczytajcie wiersz związany z wiosną i napiszcie w zeszycie z j. polskiego
(ed. polonistycznej) wszystkie rzeczowniki, czasowniki i przymiotniki,
występujące w utworze. Do dzieła!
* Na zdjęciu obok wiersza są tytułowe krokusy.
* Na zdjęciu obok wiersza są tytułowe krokusy.
Krokusy,
krokusy, wystawiają uszy,
bo już wiatr
wiosenny
na koncert
wyruszył.
I już stroi
instrumenty
smyczkowe i
dęte.
Krokusy,
krokusy, wystawiają nosy
na wiosenne
plotki, na wiosenne głosy,
bo już coraz
głośniej dokoła o wiośnie.
I wychodzą
spod ziemi
w swych
barwnych czapeczkach,
bo wiosenne
słońce
biegnie już
po ścieżkach.
Dorota Gellner
A na koniec zapraszam do tańca i gimnastyki. „Wygibasy z naszej klasy”. Dobrej zabawy! Do jutra J
WSPOMAGANIE
Dzień dobry :)
Narysuj w powietrzu znak nieskończoności (leniwą ósemkę), najpierw prawą ręką, później lewą ręką i na końcu splecionymi dłońmi.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz